Vesti Na Sajmu zapošljavanja preko 400 slobodnih radnih mesta 27/05/2022 Još iz kategorije Vesti: Apel građanima povodom aktuelne grejne sezone 20/01/2025 Plivanje za Časni krst: Mateja Vidović trostruki nosilac Bogojavljenskog krsta 19/01/2025 Centralna proslava Nacionalnog praznika Rusina u našem gradu 18/01/2025 Sremska Mitrovica – Nacionalna služba za zapošljavanje, Filijala Sremska Mitrovica organizovala je danas Sajam zapošljavanja u Poslovno sportskom centru „Pinki” u Sremskoj Mitrovici. Ovo je prvi Sajam zapošljavanja u ovoj godini. Na Sajmu zapošljavanja u Sremskoj Mitrovici učestvovalo je 25 poslodavaca koji su iskazali potrebu za zapošljavanjem više od 400 radnika. Tradicija održavanja ovakvih sajmova svedoči o velikom interesovanju poslodavaca i nezaposlenih lica za njih, mišljenja je Marijana Grabić direktorica sremske Filijale Nacionalne službe za zapošljavanje. Na današnjem Sajmu zapošljavanja nezaposlena lica su imala priliku da se predstave i predaju radne biografije poslodavcima na teritoriji Grada Sremska Mitrovica. Ovaj Sajam je i dobar primer saradnje lokalne samouprave, poslodavaca i NSZ Filijale Sremska Mitrovica u cilju rešavanja problema nezaposlenosti. Prema rečima direktorice Nacionalne službe za zapošljavanje, Filijale Sremska Mitrovica Marijane Grabić osim poslodavaca iz našeg grada, na Sajmu su se našli i poslodavci iz Rume i Pećinaca. „Sajam zapošljavanja je jedna od redovnih aktivnosti Službe za zapošljavanje koja ima izuzetno pozitivne efekte. Poslodavcima i nezaposlenima je pružena mogućnost da stupe u direktan kontakt, obave razgovor, odnosno kratak intervju, razmene informacije. Još jedna dobra strana Sajma jeste da radne biografije poslodavci zadržavaju i vrlo često znaju da ih i kasnije iskoriste ukoliko se otvore neka nova slobodna radna mesta”, rekla je Grabić. Direktorica je istakla da su poslodavci na Sajmu iskazali potrebu za zapošljavanjem različitih profila i stepena obrazovanja, kao i da je veliki deo njih spreman da izvrši obuku novozaposlenih lica. Cilj Sajma zapošljavanja je direktno susretanje ponude i tražnje, kao i promocija nezaposlenih lica određenih znanja, veština i zadovoljenje kodarovskih potreba poslodavaca.